Fyndat

Mamma kom in och väkte mig vid tio i 9 och frågade om vi skulle ta och köpa nya skor inför studenten och tights osv.
Så det bärde av till Kupolen runt 10 och väl där sprang jag upp och ner mellan skoaffärerna innan jag bestämde mig för ett par. Och snälla mamma köpte dem åt mig, ibland är föräldrar allt bra att ha och köpte ett par nya jeans dessutom, kändes som jag fyndade lite idag och imorgon ska jag iväg och kolla på en dator som jag misstänker kommer komma med hem men inget är bestämt.

Anledningen till detta plötsliga köp av en laptop är för jag ska lämna tillbaks min skollaptop 7e maj eller 6e beroende på. Sen är jag utan dator och då kan jag inte fota för jag har ingenstans att göra av bilderna, och det är ju lagomt bra! Så imorgon ska vi kolla på en datorn, wihu, hoppas den är bra men antar det och nästan 3ggr så mycket minne än i den här osvosv, helt enkelt såhär mycket bättre än den här skithögen så det ska bli roligt värre!
Tog en liten egobild idag medan jag väntade på mamma innan vi drog till Kupolen men den har jag inte fört in så det kommer en annan dag haha.

Nu höll jag dessutom på att glömma att jag och mammsi hälsade på moster och det slutade med att vi följde med dem ut till deras sommarstuga, blev kvar där i 2 timmar, fikade och fixade ihop en säng efter mycket krångel och sen låste jag och min lillkusin in moster och mamma i deras stuga haha! Sen åkte vi hem, så nu sitter man här och kollar på fotboll med mammsi o pappsi:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.