Hemma:D

Yes, ingen bloggning bara för att jag har varit och fotat hela dagen lång, de 2 första klasserna höll på till...2 typ efter lunch, helt sjukt vad starter det var! En del superrundor och en del lite sämre rundor men generellt var det jättefina rundor.

Måste säga att Södra är ett riktigt skönt gäng haha, och det var några som frågade efter bilder! Roligt roligt, nu håller jag på att ladda upp alla de 14GB bilder, men uppdelade klassvis för man orkar inte riktigt leta reda på sig själv om man säger så om det är över 800st bilder. Dagen blev inte direkt sämre av att det blev sommar igen, sjukt varmt och skönt att stå på banan även om det blåste lite kallt i början, men sen vid lunch stod man i t-shirt!

Nu ska jag sätta in ninerna i sina burar duscha och sen fortsätta ladda upp bilder, sen kommer Li somna gott! Får se om jag redigerar lite bilder och lägger upp här, men troligtvis inte eftersom detta kommer ta tid att få upp alla bilder på hemsidan! Så tills vidare, tjingeling :)


Nästa vecka ska jag till Säter och fota dressyr, hoppas man får svar på mitt mail som jag skicka dit idag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hmh, undra vem ponnyn och ryttaren på bilden är .. hmh? :D

2011-05-07 @ 23:02:02
URL: http://newforestponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.