Måsar 2011


Nikon D7000@200mm f/5.6
Bilder från i söndags då jag var ute i stugan och solade. Just nu sitter jag här framför tv:en och kollar på ishockey, eller snarare kollar med ett halvt öga och bloggar och läser manga samtidigt. Gick hem och tog en del nya vårbilder, fintfint ljus! Idag skulle man ha fotat barn, hade blivit underbara bilder, men nu blev det inte så, hoppas det blir av att jag får fota barn någon gång under min tid på praktiken.

Lite fler bilder från Heby kommer väl och även från dagens fotografering i Garpenberg och på Hedemora Energi. Blev väl sammanlagt närmare 300st bilder men blir nog rätt mycket mindre efter gallringen efter de bästa bilderna. Nu ska jag läsa manga och heja på...Ryssland kanske?:P

Kommentarer
Postat av: Andromedas fotoblogg!

Jättefin blogg du har och du tar skitfina bilder!

Följas via Bloglovin? :)

2011-05-13 @ 21:14:55
URL: http://andromedasphoto.blogg.se/
Postat av: Rebecca • Foto

Sv: Nej det är inte för sent, man har hela dagen imorgon på sig också :)

2011-05-13 @ 21:52:39
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.