Nickis och Fiffi

Redigerad version, alla bilderna på picasa från Heby är som sagt oredigerade och de som kommer upp på facebook har fått en gigantisk logga på så tänkte visa den "bra" versionen av bilderna. Även om jag inte har visat dessa bilder i redigerat format innan menmen. Kan bara säga att de är såhär söööööta och ponnyn är verkligen bra på allt! Tänk om man hade en sån lite skrutt haha.

Idag har jag 2st fotouppdrag, kanske 3, beroende på om jag åker till Hamre eller inte...Kan ju hoppas på det...Fast vem vill skjusa mig dit mitt på dagen? Ingen antagligen buhuhu, de som ska hoppa ute, blir så fina kort då!
Mår för övrigt liiite bättre idag men kan fortfarande må bättre. Ska se om jag kan få låna mammas ICA kort och handla lite saker till morgondagens matlagningsstund. Syrran ville att JAG och inte mamma skulle laga paj imorgon men vi har inget till pajen så måste handla!

Äsch nu får jag inte skriva mer, måste se till att jobba lite med de bilderna som ska jobbas med innan jag måste gå runt 10.45 för att åka till första uppdraget i Garpenberg..;)

Vissa bilder är jag sjukt nöjd med och vissa är okej men kunde ha blivit mer skarp..

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hoppas du får en fin fredagskväll! :)

2011-05-13 @ 19:58:15
URL: http://atrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.