Planering...vad är det?

Jag är sånt kontroll freak ibland och idag har jag ingen koll alls på vad jag ska göra på praktiken, vill inte packa påsar och dra in bildspel på minst ett dussin usb, jag vill...göra något roligt, GAAAH.
Dessutom har min handledare en viss vana att ta allt som det kommer, visserligen var hon på kurs tor-fre så hon har rätt självklart inte planerat eller hunnit tänkt på vad jag kan göra. Men lite tråkigt är det allt att inte ha något och göra på praktiken. Imorgon ska det ringas till Svedjans dagis och fråga om jag kan få komma och fota där igen, ska bli roligt roligt och förhoppningsvis är det faktiskt lite (mycket) dismoln på himmelen så ljuset blir en ANING mycket bättre än på hopptävlingen i lördags!

Försöker även själv att planera in Säters dressyrtävlingen med sponsring och allt, men får man svar på mailet, nej...
Åh jag vill veta hur det kommer bli, annars får jag väl...hitta på något, tänker i alla fall sätta upp lappar i Säter om att jag är där och sen får vi se. Nu tänker jag däremot gå ut i solen nu på lunchen, ska till apoteket och köpa alvedon, helt slut hemma och det är något som behövs, det lovas;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.