Ponnydressyr i Hedemora

Hej och hå, ingen bloggning ihelgen direkt, dåligt men jag har fotat, fotat och FOTAT ännu mer, sen har jag inte orkat gjort så mycket mer haha, fört över alla bilderna, bara varit och städat åt ninerna. Har även hunnit haft planering möte inför den gemensamma studenten festen som blir helgen efter själva studenten. Vi är trots allt 3st som tar studenten i år, så nu ska det köras hårt haha. Nej men det ska bli roligt, kan säga att vi ska leka och ha oss.

Men innan det var jag på klubben och fotade ponnydressyr, roligt värre och det gick jättebra för våra duktiga ponnyryttare, och jag missade tyvärr de 8 sista på grund av mötet, blev inte så jätteimponnderad över det men så blir det ibland, bara att gilla läget. Kan dessutom säga GRATTIS till Amanda N som vann LC:n och självklart grattis till alla andra som kanske slog sina egna rekord osv. Fick faktiskt se en hel del snygga ponnyer, jag menar sånna som var riktigt avlade för dressyr osv. Nu beskrev jag nog detta lite fel, men huvudsaken att ni förstår eller..?!

Har dessutom fått några beställningar på bilder så lite pengar inför sommaren utan jobb, så kanske har råd med en tur till Stockholm eller vad säger ni? Kanske borde passa på och leva livet denna sommaren...Nja, jag har dessutom en ponny som jag ska hyra så pengarna kommer gå till det haha. Nej slutbabblat och ni får en porträttbild från igår sen kommer resten på facebook och några snyggischar här:)




Kommentarer
Postat av: miaericsson

Hejhej, jag undrar om du kanske tog några bilder på mig och min c-ponny han är vit och heter Chagill? SKulle vara jätte glad om du skickade :)

2011-06-03 @ 11:26:37
URL: http://nattstad.se/miaericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.