Presentkort

Suttit och slängt ihop ett presentkorts design, blev rätt nöjd, enkel och stilren enligt mig men har två versioner så tänkte visa er dem, och det vore snällt om någon hade lust och säga vilken av dem jag ska skriva ut och använda när jag är och fotar olika tävlingar.


Själv tycker jag den första, även om jag mer är för svartvitt än vittsvart.

Hur som helst så måste jag pysa i sängen, Natte kommer 7.15 och hämtar mig, herregud, jag som är så morgontrött! Detta ska absolut med, resten kan jag köpa på plats.

Kamera: Nikon D7000 + D60 som reserv
Objektiv: 55-200 + 50mm.
Minneskort: 2st 16gb + 1st 4gb.
Övrigt: Motljusskydd, närbildsfilter, pengar, mobil, visitkort, hemsidelappar(med min hemside adress).
Frukost kommer jag ta med mig men resten får jag köpa, haha.
Nej nu kallar sängen, sjukt trött och det blir en lång dag imorgon, nattinatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.