Problemlösning

Go eftermiddag eller något. Sitter och går igenom kommunes hemsidas alla fel, haha, den är inte så bra uppbyggd så fick i uppgift och skriva ner alla fel jag hittade och det blev en del. Kan inte förstå varför man klämmer in så j*kla många undersidor med kanske bra några rader text? Då kan man skriva ihop vissa sidor så det blir en lite längre text enligt mig. Och jag tycker de kan göra pdf:er av vissa texter också för det är irrlevant om man inte är jätteinsatt inom vissa grejer.

Det viktigaste ska stå på hemsian sen om man vill fördjupa sig tycker jag man kan ha en dokumentbank eller något. Detta är vad jag arbetar med nu såhär på fredags eftermiddagen. Nu när jag väl är inne på problem dök det verkligen upp ett tills imorgon! Roland Thunland ska till Södra Dalarnas RFs regionala ponnyhoppning imorgon och han har förtur att ladda upp bilder på Equipe så vet inte hur jag ska göra, för jag är ju den som sponsrar med vinnarbilderna men då måste jag upp med lappar till hemsidan så de som vill kolla på bilderna hittar in, men då blev problemet att han är ju också där, inte direkt en hitt om man är två fotograf som jobbar på samma ställe med reklamering osv.

Men jag tar med mig lapparna, ska göra klart presentkorten, ladda kameran, tömma minneskorten och hoppas på att vädret är på min sida imorgon. Får även ta med mig massa matsäck, vet inte hur mycket jag kommer hinna ät imorgon, haha, kommer somna påvägen hem, det lovar jag! Nej nu ska jag letap å lite fler fel och konstigheter på kommunes hemsida sen blir det att gå till expert och köpa ett extra batteri i fall att!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.