Roliga nyheter!

Jag blev faktiskt riktigt nöjd med bilderna i söndags i Säter. Även om det regnade som tusan ibland så blev färgerna och ljuset väldigt härligt och det blev ju bara bättre med alla fina ponnysar som var med.
Just nu laddas de sista bilderna upp till Equipe, skönt att få det gjort. Det går så mycket fortare här på praktiken än hemma. Fick reda på igår att vi hade ca. 8mb i sekunden hemma på vårt trådlösa internet, så det förklarar varför det går så mycket fortare när jag lånar internet här på praktiken!

Dessutom har mamma skaffat fotojobb åt mig, snälla söta*host* mamma. Okej snäll är hon allt men söt, ibland är hon mer en häxa haha. Men det är väl så mammor ska vara eller? I alla fall hon kom hem med den roliga nyheten att jag ska få fota ett bröllop dagen efter studenten, de vill säga 11 juni!
Gissa vem som är pepp, mitt andra bröllop och jag vet att om det är fint ljus kommer jag säkerligen se till att göra slut på batteriet och minneskorten haha. Det ska bli så jäkla roligt!
Fast jag är inte jättevan med att stå som den officiella fotografen precis så nu ska det letas inspiration och lite tips och trix vad man ska tänka på vid ett bröllop! Blir väl kanske att ta kontakt med Emelie Ohlsson för lite råd osv.
Hade varit sjukt roligt att gå på hennes bröllopskurs men det är lite långt bort, buhuhu...

Något mer roligt som händer är att jag ska på en hingstvisning med mamma(mycket mamma) på lördag.
Shagya-araber, gissa vem som är pepp på helgen?! Ska dessutom fota på hemmatävlingarna så mycket som jag hinner, men hingstvisningen går i första hand så vi får se om jag hinner med och fota storhästarna på lördag, fast förhoppningsvis så ska det hinnas med det också! Just ja, måste in med sista versionen av projektrapport, herregud, snart är det dags för studenten! Haha men nu har jag en anledning till att supa mig död på fredagen, eller rättare sagt har en anledning till att inte smaka allt som jag misstänker att folk kommer försöka få i mig haha. Kan inte komma bakis till ett fotouppdrag men några cider och KANSKE någon drink blir det, vi får väl se.
Nu måste jag gå och hämta lite vatten innan man får huvudvärk på riktigt;)

Hittade lite ögongodis bland söndagens bilder, Josefine och Jasper:)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åååh, jag hade också velat åka och titta på hingstvisningen! Vi skulle ha "fadder-dag" där med stallet, men tyvärr hinner jag inte upp eftersom jag har så mycket annat på lördag em .. :(

2011-05-18 @ 16:56:34
URL: http://newforestponnyer.blogg.se/
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Har du inte? :o. Vad knepigt.. Du hade ju kunnat för jag samarbetar inte med dem längre. Haha.



Har du fått några beställningar än? :)

2011-05-18 @ 20:25:28
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.