Rubrik...

Jaha, dags för alla bortförklaringar då, nej men jag skrev ett långt inlägg om onda cirklar och hur det går för mig att hantera dessa men tro ni inte at det inte sparades i utkastet när jag tog en liten paus och sen när jag skulle fortsätta var allt borta!

Ibland blir jag minst sagt trött på blogg.se men jag har ändå inte haft lika stora problem som andra har, vilket jag är riktigt glad över! Men ibland jävlas denna sida även med mig...Så vad mer har jag att säga, har hittat en ny blogg att läsa, dressyrblogg och jag hittade bilder från när Ludger berbaums hingst Coup de cour flög på Roffes Qvintero under WC Finalen i Hoppning i Tyskland. Som tur var blev ingen skadad och Qvintero blev bara skrämd men välbehållen och även Coup de cour överlevde utan skavanker!

I artikeln skrev man att detta berodde på att ryttarna har mindre kontroll över hästarna från marken än hästskötarna, vet inte hur mycket egentligen det kan stämma för om en sån stor hingst bestämmer sig för att dra järnet har man nog inte sån stor chans att hålla kvar den! Tur att ingen skadades men han är nog ingen favorit för stunden hos Ludger eftersom han tvärvägrade på ett vanligt plank med en målad siluettbild på en stad och gjorde att hans chanser till en bra placering i finalen försvann.

Nej nu ska jag ta och börja dra mig, ska kolla lite på anime och jag kanske skriver om mitt långa inlägg från eftermiddagen imorgon eller något. Tar kanske med mig kamera och fotar och hoppas på att minneskortet ska fungera...även om det ser mörkt ut. Whatever, imorgon ska jag få rida till slut, hoppas jag får Syren men man vet aldrig, har bytt rätt mycket nu på slutet så aja, natti~

En av favoritbilderna från helgen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.