Sommartider hejhej sommartider

Sommaren är i stort sett här, även om det antagligen kommer något bakslag igen, men det är väl normalt, bara maj än, även om man hade hoppats på att det skulle kunna hålla i sig lite längre värmen.
Dålig bloggning från min del, inte bra eftersom jag egentligen har all tid över till det! Hur som helst, gårdagen var enformig, jag var ute och promenerade med hunden och sprang lite...inte mycket för både jag och hunden tyckte det var lite föööööör varmt...!

Annars så har jag inte gjort så mycket mer, redigerade lite fler bilder från Heby, tror jag ska däremot göra om några, de duger nästan med att bara ljusa upp vissa för det blir så jobbigt med alla skuggor när man drar upp kontrasten, men det är väl lagom rolig info.
Idag ska jag dessutom rida igen, hoppning kl. 20.30 med en vuxengrupp, blir nogi ngen terränghoppning som grupperna innan men det gör inget, speciellt inte om jag får Syren...Och dessutom är det nästan mörkt då så nja, tror inte vi hoppar terräng men kanske ute på utebanan om man har tur och inte dammar bort.

Förhoppningsvis så ska jag fota idag, men annars blir det att ändra på saker och ting på kommunens hemsida igen, den som ger mig riktigt dåliga vibbar, nej men den är inte bra uppbyggd! Så nu ska jag sätta igång eller strax, hihi, har man två skärmar att arbeta med måste man ju redigera lite bilder först...Tror inte min handledare har bestämt något jag kan göra än så...Tja jag har en spontant handledare som ger mig uppgifter när det kommer, annars får jag sitta vid datorn och roa mig bäst jag vill. Men det är en hemlis så nu ska jag redigera tjingeling!;)


Har inga bilder från jobbet så det blir en "gammal" bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.