Svar på...

Den anonyma kommentaren kommer här...
Okej, jag vet inte så mycket om sporrar så bra att du säger till hur dem är. Sen det där med att man förfinar hjälper håller jag med om, jag kanske inte tog upp allt jag tyckte.
Angående de här med att anlita mig som fotograf, då borde väl Equipe också göra fel som anlitar duktiga ungdomar som inte skattar eller tar jag fel? Finns fler anledningar än den här som gör att jag blev extra sur men det tänker jag inte ta upp, och varför vågade du inte stå för din kommentar, anser inte att den var direkt påhoppande, är inte precis tokgalen på dig;)

Nu ska Li skicka iväg två bilder på beställningar, och mötet med brudparet gick super! Gissa om vem som är pepp som en tok och längtar till dagen efter studenten! Jättetrevliga var dem, först var de inte så intresserade på bilder, men efter lite pepp-talk och lite små frågor upptäckte dem att det kanske var roligt med bilder, haha. Inte för att de var emot bilder, men vi ska i alla fall ha ne provfotografering, bara det ska bli SÅHÄR roligt!
Hoppas vädret står på vår sida, det sista man vill ha är regn på ett bröllop! Så nu ska det letas bilder som ska skrivas ut och ge mig inspiration och ideér och tja, det är mycket som ska fixas och jag ska försöka fjäska till mig ett Tamron 28-75mm f.2.8 som studentpresent som jag kan använda på bröllopet:D
Hihihi, nej nu ska det jobbas lite, ha det bra och fler bilder från helgen kommer~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.