Våga prova

Är vad jag ska göra idag, göra en prövning på matte och jag har inte direkt pluggat men har gått igenom hela boken lite snabbt och läst alla förklaringar till alla olika slags knep i de olika kaptilerna, det enda kapitelet jag har räknat är första. Tog även en chansning att det skulle vara prövning idag för den jag ska göra prövningen för är hemma så någon annan kommer förhoppningsvis sitta provvakt annars sitter jag här och väntar i onödan, men det är smällar man får ta!

Sitter för stunden i mitt klassrum där vi har grafen, ska nog ta och leta studentkläning nu när jag väl är här. Måste fördriva tiden, måste även se till att få i mig lite lunch så jag orkar sitta i några timmar med matte..
Tråkigt nog har jag inget roligt sällskap, för de flesta är på praktiken, har sett en i klassen men han ska inte göra prövningen så han försvann.

Jag är dessutom duktigt och hoppar hopprep i ca. 30 min varje dag i olika tempon, rätt skönt att få hoppa av sig lite energi, och måste ju få lite kondis så jag orkar rida på det sättet jag vill. Det är inte bara att åka med på den nivån där man faktiskt börjar kräva att hästarna ska börja arbeta rätt och man själv ska sitta rätt etc.
Låter inte jobbigt men det kan bli riktigt jobbigt om hästen inte jämt är sammarbetsvillig osv, haha.

Nej nu ska jag shoppa och sen...blir det sushi..!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.