When everything seems fine nothing goes like planned

Ungefär så känns det nu, min mage är totallt upp och ner vänd, den bubblar, sväller upp och har sig! Dessutom känner jag mig halvt yr, får se till att ta en powernap när jag kommer hem och efter det ska jag skynda i mig lite mat, ge ninerna mat och sen ska jag rida igen.

Men hur pigg och överdrivet pigg jag kommer vara är en annan femma, jag är helt borta, eller inte riktigt men har mått bättre! Aja, nu får jag sluta vara så negativ, dags att dra sig hemåt och bilder får ni senare ikväll för jag har inga på denna lånedator;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.