Inköpt...

En ny extern hårddisk på 1t! Fett nice eller vad sägs, kostade 699 kr...men den var väldigt nödvändig kan jag lova, herregud, har knappt någon plats alls kvar på min andra IOMEGA-hårddisk så fick bli ett litet halvt panikköp idag denna skönhet + en ny datormus! En liten Trust-mus, LITEN är ordet som beskriver den men duger till det jag ska använda den till.

En liknande, inte direkt men typ en sånn här har jag köpt till mig själv. Men nu kallar sängen, jättetråkigt inlägg, skriver mer imorgon när jag är pigg:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.