Dagen efter

Japp, som rubriken säger, det är dagen efter den stor oktoberfesten och jag är sketatrött.
Fast jag sov till 9/10 eftersom det är vintertid nu.
Gick upp vid halv tolv, så man kan säga att jag låg kvar i sängen skitlängeX)
Åt en macka som vanligt till frukost och alla tyckte jag åt alldeles för lite frukost:P
Sen gick jag och la mig i sängen igen och Lina frågade varför ja skulle sova igen.
Efter ha "sovit" ett tag så satt jag mig vid datorn som alltid:P
MItt lov kommer nog bara bestå av promenader med min söta hund och datorn/datorernaX)
Funderar på att skriva ut nya bilder igen<3
Älskar våran färgskrivare:D
HAHAHA den dagen jag flyttar hemifrån kommer jag skriva ut massa bilder och tapetsera min nya antagligen lägheten med bilder*___*
hoho, har väl inget mer att sägaX)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.