Hejsansvejan

Dubbelpost idag, hoppas de inte gör så mkt. Satt på super show dvd:n fast jag kollar inte, lyssnar bara på ljudet/musikenXD Vill spara den tills jag får den nästa veckan. Hihihi kan inte hålla mig tills jag får den<3
Tänkte jag skulle berätta lite om min dag, första posten handlade bara om vad som hände just då:P
Vi hade iaf engelska som första lektion, sen hade vi 2½ timmes hål där vi åt lunch och satt vid datorn.
Sen vid 12.30 hade vi våran sista och andra lektion för dagen som var estetiskt verksamhet.
Har valt bild som estetisk verksamhet och våran lärare pratade om graffiti med oss idag, hon ville att vi skulle använda oss av den stilen på våra mappar till våra bilder.
Jag, Lenne och Josefine satt kvar igen ca 20 minuter längre än vad vi behövde och pratade och övade på graffiti sakerX)
De var riktigt kul, undrar hur det kommer sluta...
Iaf, efter det så gick vi och åt thaimat igen för tredje veckan i rad på fredagen<3
Vi har det så roligt och mysigt på våran thairestaurant så;)
Sitter där och äter såklart och knäpper kort på varandra med face wraperX)
Ni kan ju gissa hur flummiga och galna vi blir då:P
Höga på coca cola och så är vi trötta som fan, då blir vi verkligen galna:P
Tycker allt och alla är roliga.
När vi hade ätit klart gick vi och köpte godis på Ica.
Sen tog jag och Lenne bussen till henne, packade hennes saker och hämtade lilla söta Totte<3
Hon ska sova hos mig idag till imorron eller på söndag, vi har inte riktigt bestämt oss hur länge hon ska stanna här.
Just nu sitter vi vid en varsin dator och nästan somnar, nej men hon spelar spel på sin Ipod och lyssnar på musik meddan jag sitter här och skriver det här låååånga blogg inlägget och chattar.
Imorron ska vi iaf ut och plocka svamp med pappa och våran söta hund Mynta<3
Ska även baka tror jag om vi har de som behövs till att baka:P
Nu har jag inget mer att berätta, hare bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.