VM kval i fotboll

Nu sitter man här och kollar på Vm kval i fotboll, jag som inte är äns intresserad av fotboll:P
Men jag vill ha sällskap att så jag är helt enkel tvungen att sitta i vardagsrummet där tv:en är och mina föräldrar som kollar på fotboll.
Sverige har starta bra, nu fattast det bara ett mål, nu höll Kim Källström på att hjälpa till så att Sverige nästan gjorde ett mål.
Fast nu fick Portugal bollen, även om Ronaldo råkade sätta upp ett knä i Peter Hanssons rygg så Sverige fick frispark:P
HEJA SVERIGE~!
Jag är inget fotboll fan men man måste ju heja på Sverige, eller har jag fel?XD
Hehe, fast jag vet rätt mycket för att vara en som inte ens spelar fotboll måste jag sägaXD
Vi lägger skulden på min pappa, han ser jämnt på fotboll, så jag slipper inte undan fotbollen här.
Har inget mer att säga om VM kvaletXD
Hare bäst nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.