En låååång dag...beslutångest

Jag har inget att göra.
Har lite mindre än en timme att vänta på bussen-.-
Så nu sitter man här, helt uttråkad och skitont i magen...
Har ingen fantasi just nu.
Den här dagen började med att jag gick upp vid 8, åt frukost, tvätta håret och stack till bussen 8.35
Satt mig på bussen, räknade ut att jag skulle komma ca 3 timmar iförväg till första lektionen.
Hade dessutom skitont i magen.
Blev inge bättre av att vi bara hade de två sista lektionerna.
Hade bild och Fotolektion med trökiga Nils.
Fast på bilden hade vi bästa Anki:D
Sen på lektionen med Nils gick vi ut och fota, satt oss på en trapp, pratade, tog kort och hade myspys.
Nu har vi slutat, önskar man kunde bli frisk.
Längtar som fan till lovet och att bli frisk.
Har lite beslutsångest också.
Konsert imorron med roliga musikkåren, men jag mår skit.
Vet inte om jag kommer klara en konsert:/
Vill även ut och fota hästar igen...men vi får se.
Slutar det här inlägget med en bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.