Lovet

Lovet har varit helt underbart, även om det bara var fint väder under helgerna.
Träffade en kompis jag inte har träffat på över ett år.
Har mysigt framför datorn och tv:en och min söta kanins<333
Kanske ska börja med påskhelgen...som hade årets bästa väder.
Sol utan moln och runt 14-20 grader i skuggan:D
På måndagen slappade jag mest, vi bjöd över grannen på mat och kollade på deras nya valp.
Under tisdagen red jag andra omgången av dressyrcupen mellan alla träningsgrupper på klubben.
Det var på onsdagen jag träffade min kompis som jag inte hade träffat på över ett år plus Linnea.
Vi fikade och pratade mest.
Sen på torsdagseftermiddagen/kvällen åkte jag ut till ridklubben och tog massa kort på flera hoppträningar för samma lärare.
I fredags var det bara slapp med massa datorX)
Igår var jag ute och tog på min hund under en långpromenad och hittade en ponny som verkar passa mig väldigt bra.
Idag har jag fikat med grannarna och fotat en massa kort på deras två småbarn tillsammans med min söta syrra.
Fast nu är det roliga slut, skola imorron igen-.-
Hur som helst så sitter jag och väntar på att sändningen från Las Vegas på WCF i hoppning ska börja.
Syrran har min laptop och jag har hennes.
Ska kolla på MTV nu meddan jag väntar på att få tillbaks min laptopX)
Glöm inte att kolla in min nya fotohemsida;)

http://lisjostrand.weebly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.