WIHIHIHIHI

Har precis tagit bort min tandställning~:D
Supergladis, fast det är ovant som fan.
Har inte varit utan tandställning på över två år.
Så det känns galet skönt och konstigt~
Och just nu visade min kompis knäckebröd dansen från talang 2009.
OMG alltså...de där var galet galet!XD
Vi kollar på porr på talang(A)
Hahaha~
Har lektion just nu iaf, fast har inget att göra...
Min hemskt söta(inte) lärare sa att vissa saker skulle vara klara, men WTH...han förklarade inte så jag förstod och jag fick inte göra det hemma, men det tänker jag då göra!
Baibai everyone:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.