Alla hjärtans dag

Idag är den dagen då man ska tillbringa sin tid och kärkel med den man älskar.
Visserligen har jag ingen pojkvän så för mig blir de bara en vanlig mysdag framför datorn och tv:en:)
Fast jag har nog min otursdag idag istället för igår.
Eller det som hände var inte mitt fel, men luckan till vårat skafferi ramlade ner när jag skulle stänga igen det:O
Fattar inte hur det riktigt gick till, men fick en liten hjärtattack...
Vem är beredd på att en lucka ska ramla ner när man bara står och håller i den och tänker precis stänga den?:O
Aja, nu ska jag strax till Garpenberg och knäppa kortX)
Och imorron kanske jag ska till Åsebo för att knäppa kort.
Det blev inte av förra söndagen pga för mycket snö och snöoväder><
Hoppas bara någon kan skjusa mig...för jag skulle gärna vilja åka dit och knäppa kort~
Fast Natte har ingen plats kvar åt mig i bilen, så om inte mamma kan skjusa vet jag ingen jag kan åka med, fast jag tänker tvinga henne att skjusa mig dit ändå!
Hehe och igår gjorde jag massa sign till tvxwsweden.se:)
Blev faktiskt rätt nöjd med de;)
Ska nog göra fler idag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.