Måndag

Har så tråååkigt, är trött och längtar hem.
Vill ut och fota i det fina vädret men nejdå, vi har skola till halv fem någonting och kommer inte hem förän vid 17-.-
Hata det, men vad ska man göra när man bor så långt bort.
Och måndagar har de tråkigaste lektionerna-.-
Fredagar är bäst...den dag som jag absolut inte vill ha är måndagar...
Och i helgen har jag fotat en massa handboll, först en dammatch i Avesta, sen igår då syrran spelade i Bergaskolan som ligger vid Smedjebacken:P
Nu måste jag bara skaffa ett USB-minne så att jag kan lämna iväg bilderna till han som är webmaster på IFK Hedemoras handbollsida.
Nu ska ja läsa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.