Håltimme

Andra gången jag skriver idag. Har inget att göra förutom att ladda upp bilder på min fotosida och va lite allmän uttråkadX)
Har en 3 timmar håltimme just nu som började vid halv 12-.- och innan det hade vi en timmes lunch så 4 timmar utan lektioner, utan att kunna åka hem-.-
Just nu så spelar en av min klasskompisar lite galen musik, kanske borde säga barnmusik eller vad man nu kan kalla den låtenXD
Jag längtar hem så ja kan slappa, fast jag hinner precis hem och äta och ta de lite lugnt sen ska jag på orkester, fast jag har ingen lust, men får väl ta och gå dit.
Okej, ljög lite om låten, men den är skitkulXD
HAHAHA  och alla tycker den låten är konstig och rolig, fast killarna tyckte inte det var lika roligt som vi andra:P
Har typ nästan kollat klart hela Death Note animen nu under håltimmen, har bara 3 avsnitt kvar^^"
Började se den i tisdag, så vi kan säga att jag har sett rätt många avsnitt varje dag.
Jag hatar inte håltimmar men när de är över 4 timmar långa så är det jäkligt drygt^^"
Nu ska jag se klart Death Note animen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.