Kallt som fan

Det är ca 12-14 minus grader ute>< Hatar vinter, även om jag föredrar vintern före hösten menemen...
Mamma kommer säkert tvinga mig ut på en kall promenad senare ikväll-.-
Hoppas jag slipper, vill verkligen inte gå ut när det är så kallt><
Ska ut i kylan och ge min söta kanin mat, men det är ju inte så hemskt, tar bara någon minut såXD
Fast det är så jobbigt när det är så kallt, för vattnet blir självklart till is hela tiden-.-
Ska bli så skönt med vår och sommar<333
Fast första ska det bli februari, då bär det av till Göteborg horse show:D
Hoppas jag kan ta mycket bra bilder med min nya kamera...;)
Tillbaks till det verkliga ämnet...Det kan få vara minus grader, men inte så här mycket.
Nu ska vi se på anime igen..*cough*
Mata ne:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.