Blåst familj elr?

Hej:D Hade inte min första lektion*dööö*
Så ja kom till skolan i onödan o nästa lektion skulle börja vid 14.30 så ja tjata på min lärare att låta mig åka hem, fast först vid 11.42 kunde jag åka hem...
Sen när jag väl kom hem satt ja mig o läste ut Om jag kunde drömma*_____*
Underbar bok, måste läsa hela serien känner jag:P
Efter det la ja mig i sängen o kollade på massa videos~
Runt 15.30 elr lite senare kom familjen hem...och ingen märkte att jag var hemma, fast jag låg o skrattade i sängenXD
Kollade på Super Junior - Boys in city season 2 med eng text:P
Ett under att de inte märkte mig, för ja låg o fangirla o småpep hela tidenXD
Pratade med Jessica sammtidigt, man kan faktiskt undra om min familj e lite blåst elr???
Vem märker inte att någon är hemma liksom?XD
Mamma hade tillochmed flyttat på min jacka*hoho*
Aja, nu är det matdags see ya:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.