hosthost

Är sjuk på riktigt nu. Har varit småförkyld ett bra tag nu, fast jag har orkat gått till skolan iaf.
I lördags började jag få ont i halsen och hostade en del.
Sen på söndagen fick jag skitont i halsen och hostade slemklumpar*blää*
Det gjorde ont som jag inte vet vad och äckligt var det, kom upp massa slemklumpar i munnen dåochdå.
Pga det kunde jag knappt sova på natten mellan söndag och måndag.
Var hemma från skolan igår(måndag).
Fast då mådde jag lite bättre än i söndags så jag trodde jag skulle klara gå till skolan idag...
Men så blev det inte.
Lyckas skaffa mig feber och massa snuva istället.
Har fortfarande ont i halsen och hostar en del, men det är iag bättre än ihelgen.
Nu ska jag ta det lugnt, baibai:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.