Hemma

Nu har jag äntligen kommit hem från en underbar rolig resa till Tyskland med alla roliga och snälla människor i min orkester~!
Det var längesen jag åkte utomlands, dvs längre bort än Norge, Danmark och Finland.
Fast vi åkte buss och färja så det tog oss ca 14 timmar sammanlagt att ta oss till Tyskland/hem igen.
Jag har inte hunnit laddat in bilderna så det kommer senare ikväll eller imorron hoppas jag.
Just nu är det strålande sol och jag ska ut och fixa på min solbränna.
Skriver mer later;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.