IG?

Misstänker att jag kommer få IG i matte.
Hoppas inte, men jag kommer faila på NP i matte nästa vecka-.-
Jag minns ingenting om det jag har räknat, tror det är för att jag är så trött på mattelektionerna.
Första lektionen på måndag och sista på tisdag.
Det är de två dagarna som jag brukar vara tröttast på.
Varit vaken lite för mycket under helgen så jag är alltid eftertrött under måndag och tisdag.
Brukar bli lite piggare på onsdagar, så jag vet inte hur det här ska sluta.
Hoppas verkligen jag klarar matten...valde matte b till nästa år, men vi får se...kanske kan välja bort det.
Dags för lunch bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.