Varför är jag i skolan?

Smarta jag åkte till skolan imorse fast jag inte behövde det.
Visserligen har vi en filmfestival som vi kan gå på, men inga andra lektioner.
Det känns så nödvändigt att vara här.
Och det är känns ännu värre när det är så fint väder så man kan vara ute och mysa i solen.
Har väl en del saker som behöver vara klara till onsdag.
Måste även ta reda på om jag ska till Ludvika imorron.
Eller om det bara blir Svärdsjö på söndag.
Aja tillbaks till ämnet, det är inte första gången jag har åkt hit i onödan.
Så vi sånna här tillfällen undrar man varför man åker till skolan...
Fast vi kanske har en lektion om evigheter, så vi ska fråga om vi får slippa den.
Dags att dra, bye<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.