Lite motorer:)

Hejsansvejsan, min allmäna blogg är låst för jag jobbar på en ny design så skriver lite här.
Har jobbat idag, fotat bara massa bilar och motorcyklar.
Bilderna blev barabra, skapligt väder, i fotoögon var det alldeles utmärkt men för en människa som jag som dyrkar typ solen var det alldeles för kallt!
Jag är sjukt trött så tänker inte säga mer, skriver imorgon här och ska förhoppningsvis bli klar med designen imorgon för jag röjde undan alla bilderna från idag ikväll så nu har jag all ledig tid för den andra bloggen, men nu är det sängen som väntar, natti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.