Dagen kan summeras som...

Helt okej, min lilla downperiod innan kvällsmaten försvann allt med att maten kom in i magen, great! Jag bjuder på fika imorgon, och jag säger det aldrig men jag blir gammal(fyller) år imorgon så de som känner mig får väl kika förbi, de lär bli Sara och Linnea bara men ahaha, jag överlever.

Var i alla fall ut på en lång skön rätt rask promenad i skogen, upp och ner bar det, skönt som bara den och jag blev inte överfallen av någon läskig gubbe eller galet djur haha. Och nu har jag varit duktig och hoppat hopprep ca. 15-20 minuter, ett litet intervall pass eftersom jag ännu inte direkt har den kondisen för att orka hoppa så länge i streck...fast jag tror man behöver va väldigt vältränad för det eller?

Självporträtten på mig själv till equipe blev helt okej, men minns inte riktigt hur man gjorde en liten sak men aja de va desamma, gör på det enkla sättet. Men det känns att jag har promenerat i hyfsat rask takt upp och ner i skogen i snart en vecka, lite tar det i alla fall, om jag fortsätter så är jag "fit for fight" för stundenten haha!
Nej men jag ska i alla fall ner i vikten, som jag har sagt säkert för många gånger, mycket snack och inte vettigt gjort, och usch problem problem radar upp sig just nu dessutom.


Erkänn att ni diggar min klasströja och trycker har superduktiga Sofia gjort, allt cred till henne!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.