"Datorfri" helg

Känns nästan så, har inte direkt suttit mer än högst 3 timmar tror jag varje dag, väldigt skönt, om inte så har jag mest bara kollat på film och redigerat bilder.

Har även funderat på ett litet projekt, vad får ni veta sen, men det har med en bloggtävling att göra.
Funderar även själv på att sätta upp lite olika mål för att jag ska orka hålla igång utan att tappa motivationen och bli bekväm, kan väl säga att det är ett projekt att få bort min bekvämhet, haha.

Något jag däremot inte behöver mer motivation till är att fota, gosh, så mycket som jag vill fota och prova att fokusera manuellt på rörande föremål går lite som det går, började lite smått att öva på det ihelgen, det är en av anledningarna till att jag inte har fått jättemånga bilder från påskäggshoppningen i fredags haha. Lite fail men det är svårt att fokusera på hästar, det går rätt fort ibland haha.

Nu skulle jag dessutom ha tränat dressyr men det blev inställt, tänker inte gå in på fler detaljer men tja, är väldigt besviken minst sagt! Som tröst kodade jag om min fotohemsida, www.lisjostrand.webb.se.
Blev rätt okej, nästan alla portfoliobilder ska bytas ut men det blir ikväll.

Dags i alla fall att mata hunden sen motionera mig själv och hunden:)


Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Tack :D

2011-04-26 @ 22:18:09
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: ANNA'S FOTO - vinn valfritt close-up filter

Hur länge ahr du ridit? :D

2011-04-29 @ 17:01:24
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.