Lite fail hit och dit

Haha, minst sagt, började med att jag nästan höll på att åka till skolan i onödan. Eller jag hade glömt av och kollat på schoolsoft där det tydligen stod att vi inte hade första lektionen, så det slutade med att jag hamnade hos Linnea kl.7 på morgonen och la mig i hennes säng och halvsov.

Tog 8.45 bussen, kom dit, ville ha pizza, men pizzerian öppnade typ när vi skulle börja, andra fail:en för dagen.
Sen lyckades jag ha ut halva Linneas 3dl's mjölkkartong typ på golvet och vi har helteckningsmatta i skolan...
Ingen mer kommentar + att vi åt wienerbröd innan jag stack och köpte sushi, mumma!

När jag kom hem så glömde jag mitt cv när jag gick till ICA och Hemköp för att fråga om sommarjobb, men frågade i alla fall så ska dit och lämna dem i slutet av veckan hade jag tänkt. Väl hemma tog jag lite failade porträtt på både mig och kaninerna! Men det blir så när kaninerna bara vill sitta i knät och jag lyckades få värsta rynkan av någon weird anledning i facet när jag tog bilderna, buuuuuuuhuuuuu!

Duktigt som jag dessutom varit och pluggat lite matte, men det blev ingen motion...borde ta tag i det där också någon gång, behöver verligen gå ner...min vikt ska vi inte nämna...och nu kallar sängen, sjukt trött så bloggar om något roligare imorgon förhoppningsvis;)


Mina små fötter, ni kan ju gissa min längd om ni vågar, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.