Ovisade bilder

Hejsan, hemkommen från Irstablixten i Västerås, kollat på körslaget och nu hamnade jag här till slut.
Blev en heldag och den avslutades med thaimat! Dagen i säg har varit helt okej, även om det var tråkigt att det gick som det gick för syrrans lag.

Har inte laddat in bilderna än, blev inte så många eller super duper med MASSA folk som stod i vägen och räcken i vägen och läktare och hallar som inte var fotovänliga alls! Så bilderna kommer väl imorgon så bjuder på 3 ovisade bilder från förra våren/sommaren.

Annars då, vad händer i mitt liv? Jo jag har en historia tenta, mattekompletteringen och körkortet, och för att göra allt bara värre tar man studenten andra veckan i juni och alla kurser utom japanskan ska vara färdiga om 2 veckor.
Har även skickat intresseanmälan till Equipe, men innan jag bestämmer mig helt så är det några frågor jag behöver få besvarade.

Imorgon om det inte är storm och hela köret och om jag har tur så kanske det är träning ute på ridklubben så jag får lite nya hästbilder, kommande tävling för mig blir i Mora om jag tar mig dit de vill säga, haha.
Annars väntas en tävling i början och slutet av maj, sen drar det igång på riktigt under "sommarlovet"!

Nu ska jag leta inspiration till lite roliga blogginlägg och det ska käkas godis samtidigt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.