Peppar inför...

Utomhussäsongen, påbörjade precis ett samarbete med Equipe.nu, ska bli så sjukt roligt och se om man kan bli bokad eller något, haha. Bokade mig själv till Södra Dalarnas Ryttarförenings regionala ponnyhoppning den 7e maj och innan det ska jag fota lite på klubben och kanske i Säter.

Det är massa tävlingar i Säter som jag ska på, massa kompletteringar i skolan som ska göra och praktike ska klaras av och sen, huckspuck så tar man studenten! För 2 år sedan ville jag inget hellre än sluta skolan, men nu känns det inte lika roligt, mitt slappa liv med 2 månaders sommarlov tar slut, ingen "gratis" inkomst i form av CSN bidraget.
Hur ska jag överleva?

Aja, ska se om jag ska ta och skaffa sommarjobb, längta tills lönen kommer och hoppas på att man ska klara av att ta körkortet i sommar och ta den där hemska fighten med Försäkringskassan!
Ni hör, jag behöver verkligen peppa mig själv för att orka med allt och så går jag och är nervös över om jag kommer in på Yrkeshögskolan i Göteborg!

Edit: Jahaja, jag trök på publisera men icke så nicke, ibland blir man allt trött på blogg.se!
Försöker igen då, kommer mer inlägg förhoppningsvis idag om allt funkar som det ska.


Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Lätt att vi får! :D



Härligt att du har kommit igång med Equipe förresten :)

2011-04-18 @ 20:52:15
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.