Dagens motion

Bestod av lite springning i skogen med hunden, sprang väl sammanlagt bara 10 min men för någon som aldrig springer annars så känns det speciellt när det lutar uppåt och nedåt med massa stenar och en hund som tvärnitar framför en så behöver man vara på helspänn haha. Har även joggat lite framför wii fitness igen, annars så ska jag nog fortsätta med lite motion fram wii sen blir det att beställa bilder och redigera bilder.

Det är faktiskt det enda speciella som har hänt, eller nej jag har även sökt csn till slut och nu är det bara att skaffa böckerna inför skolstarten sen så börjar ett nytt liv för mig, ska bli roligt det här! Skrev på FB att jag har nog fått tillbacks drivet och målmedvetenheten och så är det nog. Tränar nästan varje dag, och tja, det är väl vad mitt liv består av just nu...Fast sista veckan sen börjar ju högskolan så kanske inte blir att jag tränar lika mycket men det löser vi på något sätt. Ska även leta något timmjobb som jag kan ha bredvid skolan så man tjänar lite pengar.

Fast tror nog också det är dags för mig att börja skriva på en projektplan för företaget, lägga upp en marknadsplan osv. Har börjat fundera på lite smågrejer som ska ingå i företaget, erbjudande osv och hur jag ska utföra arbetet på bästa sätt. Eftersom jag kommer ha det igång samtidigt som jag studerar måste jag lära mig att priotera olika saker så det kommer säkert till det skedet där jag måste välja bort något men det märks.

Nu tänker jag redigera bilder sen får vi se vad kvällen bjuder på, tjingeling:)


Alltså vart tog tiden vägen? Känns som jag precis tog studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.