Jag lever måttligt

Typ känns det som, förresten hej! Tillbaks, ska väl ta tag i bloggningen igen, en vecka sedan sist. Funderar på att dela denna blogg med Sara men vi får se, då slipper man tänka på att uppdatera så ni får lite variation på inläggen. Vad ska jag mer berätta, lite bråttom med lite olika grejer i mitt liv.

Nej nu tar vi dagens ridpass istället. Elin kontaktade mig igen, så red med henne idag på stubbåkern, det var rätt mjukt så inte så mkt mer än skritt och några galopper i bägge varven. Hon var mjuk men hon har en tendens till att försöka springa ifrån jobbet, och jag föreslog att vi skulle ringa till Björkis så vi kan ta en liten lektion kanske man får lite tips vad som ska arbetas på osv. Så kanske blir att jag rider dit tillsammans med Lovisa och rider en lektion för Björkis. Det enda som kommer bli att jag får träningsverk för ponnyn behöver sjukt mycket ben och med den kondisen jag har för stunden är bättre än innan men absolut inte bra så haha, både jag och ponnyn kommer vara helt döda när vi rider tillbaks från Hälla!

Men innan det ska jag nog hinna klättra en del och tror jag ska plåga mig själv och rida mycket galopp i lättsits så jag får öva på min urusla balans, kanske lika bra om jag ska hoppa Syren på onsdag haha. Nej men om det blir Syren på onsdag lär jag behöva min balans om man säger det så;) Nu måste jag sätta lite fart med lite grejer sen så blir det kanske lite Wii för jag blir väldigt kall när jag cyklar hem och hinner inte mjuka upp nacken så behöver värma upp kroppen och nacken lite så jag kan strescha den...Ha det bäst i alla fall, tjingeling:)

En av mina favoritbilder från i sommras:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.