Sneakpeak

Hejsan, ska ut nu i solen på en promenad med hunden i skogen. Sen blir det att städa åt kaninerna och sätta ut dem medan jag fortsätter på nya hemsidan och det ska lagas ost och skinkpaj. Annars händer inte så mycket mer, mest slappa, träna igen framför Wii, har 7kg att gå ner på lite mindre än 6 månader så behöver hålla igång så jag inte tappar detta!

Något mer har jag faktiskt inte att säga så tills vidare får ni nöja er med en sneakpeak på konceptet på hemsidan, har inte kommit långt så hoppas det blir som jag har tänkt mig i alla fall:)

Är inte säker på om bakgrunden ska vara svart, kanske blir någon annan färg och allt ska göras om, så ni har något nytt att se och förvänta er något snyggare, och tja, allt ska som sagt ändras, så om jag ska hinna med allt så måste jag kila nu, har det bäst och Danai, vill du att jag publiserar din hemsida på riktigt, de vill säga att du får den uppe på internet med en egen hemside adress?

Okej det var lite random, men jag kan tänka mig att göra hemsidor till de som vill till ett litet pris, tänkte mig runt 50kr bara för att jag ska få öva och bli bättre på detta så hör av er på något sätt om ni vill ha en egen personlig hemsida:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.