Handboll - Snö - Ängel

Precis hem kommen från ännu en handbollsmatch i sporthallen. Bilderna väl som de alltid blir, men jag lär mig kameran mer och mer så det blir bättre och bättre tekniskt.
Nu fattas bara det där lilla extra som får en att säga, WOW!
Men förhoppningsvis kommer det, har självklart ännu inte lärt mig hela kameran utantill utan jag kan det där grundläggande med att fota med bara manuella inställningar.
Förhoppningsvis kommer jag fortsätta växa i kameran, och utvecklas som fotograf.
Tills vidare får ni stå ut med hästar, handboll, natur och lite vardagsbilder.
Nu ska jag kila iväg och äta, pannbiff med potatis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.