Hoppträning á la div.1

Yes, stalltjänst från 7.30-20.00...lagomt långt och skönt men hann hem emellan en gång i alla fall i ca.2 timmar som mest tror jag det blev.

Valde att stanna kvar efter lunchfodringen så jag kunde kolla på hoppträningen för div.1 för ponnisar!
Några bilder tog jag men för en gångs skull kollade jag också, haha.
Brukar bli att jag bara koncenterar mig på att fota. Det gick super för alla och vissa var halvt galna, nej men överpigga ponnyer here we come typ.

Fast det är bara roligt att kolla på!
Imorgon blir det antagligen att fota handboll igen, jag som inte ens har redigerat klart de från förra gången, suck!
Äsch nu ska jag lyssna på musik och sen blir det att sova, har hållt igång ett tag trots allt;)

Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-06 @ 09:57:12
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.