All I have to do is to wait

Ska snart iväg igen till sommarstugan, men ska ge ninerna mat och tänkte att jag skulle slänga upp ett till inlägg innan jag försvinner några timmar igen. Imorgon kommer vi hem igen för att åka till Borlänge och fota när mina småkusiner spelar fotboll. Annars händer ingenting, jag har fått bättre kondis så får fortsätta hoppa hopprep och rå lite så magen får arbeta lite...Ska nog börja stå plankan också varje dag och lite armhävningar. Hoppas det ger något slags resultat.

Alla bilder är tagna med Nikon D7000 o Tamron 70-300:)

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

s.v tack :D

2011-07-10 @ 20:02:29
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.