...!

Äntligen är jag tillbaks eller något, på grund av att jag har tillbringat de senaste dagarna i stugan och lite överrallt har jag inte haft tid eller ork till att blogga, dessutom som jag har sagt innan har jag inget internet eller ström för all del i stugan. Idag har jag även avslutat lite olika saker, nu väntas bara på att ska anlända så jag kan skicka iväg bilderna. Något mer som väntas är ännu mer paus från bloggen misstänker jag, beroende på om jag kommer åt en dator, internet och tid för att blogga nu när jag åker på en mini semester med mamma till Stockholm. Bo på hotell, träffa lite människor, shoppa, äta gott och ha det absolut bäst!

Tänker däremot vara lite duktig och göra några tidsinställda inlägg så ni har något att läsa, känner att jag inte har uppdaterat som jag borde så gör det nu, för stunden och kommande dagar haha. Men jag har lite bloggtorka, inget att skriva om, något förslag någon? Jag ska i alla fall börja på en ny design på hemsidan, bloggen och börja söka lite information om att starta ett eget företag här i höst. Men det dröjer ett tag innan jag sätter det i verket som jag har sagt förut. Kan också tillägga att jag har SÅHÄR mycket bilder att visa er, så här kommer lite fler och ännu fler i tidsinläggen! Hoppas bara ni inte tycker det blir tråkigt med bara bilder, men så får det bli;)

Väldigt mycket fåglar nu men det är i stort sett det enda jag har fotat de senaste veckorna, men nästa helg bär det av till Folkärnas årliga hoppmeeting, sen ska det planeras in lite nya dressyrtävlingar och någon ny hopptävling!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.