Folkärna dag 1 del 1

Hejsansvejsan! Tillbaks precis från Folkärna, herregud vilken lång dag, är helt slut både mentalt och fysiskt haha. Eftersom det har blåst och varit VÄLDIGT fuktigt för de som inte har märkt det har jag spänt mig antagligen omedvetet under hela första klassen som var 2 timmar så mina höfter värker och tja, jag är helt slut. Och att bara stå ute i 9 timmar känns det också! Fick i alla fall upp alla bilderna från gårdagen igår...efter många timmars krångel o arbete...

Hann även redigera lite bilder från igår så nu kommer de, bara från CL klasserna 50-80 cm om jag äns hann till 80 innan jag i stort sett somnade framför datorn ehehe...! Dagens skörd består av 867st bilder som ska ändras storlek på osvosv, så om jag nu mot lite halv förmodan inte hinner upp med alla bilder vet ni varför. Här kommer i alla fall några redigerade:)


Kommentarer
Postat av: isabelle winkvist

fotade du alla dagar? :D

2011-07-25 @ 23:03:26
URL: http://isabellewinkvist.blogg.se/
Postat av: isabelle winkvist

Storhästarna också? Inte så att jag och min polle fastnade på bild? Vi hoppade 90 & 1m på fredagen :)

2011-07-26 @ 15:18:34
URL: http://isabellewinkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.