Hemma hos moster

Hejsanhoppsan, sitter hemma hos moster och har varit på Darlecarlia Cup i fotboll. Mina småkusiner är med så åkte med mamma upp och fotade, men det var då inte lätt att fota fotboll, eller jag är väl inte så jättevan vid när hur var man ska fota i de olika situationerna haha. Nu håller vi på att förbereda oss för nästa gång där på fotbollsplanerna. Undrar om man kommer dö av värme...äsch det är super med sommar!

Här hemma hos moster har vi lagat mat åt kusinerna för moster man var kvar vid fotbollen och kollade in lite matcher så vi blev lite "barnvakter" så att säga även om barnen är som minst 8 år. Men det var skönt att komma in där det var lite skönare, det steker som tusan på fotbollsplanerna, ändå är det svalare än vad det har varit de senaste dagarna. Skönt för fotbollsspelarna men det var för kallt på ön tyckte vi.

Tänk om man kunde vara lite minde bollrädd men det är nog inte att räkna med och fotboll klarar jag mig utan!
Nu ska jag ut och babbla lite med moster o mamma o kusinerna, bilder kommer ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.