I'm not back on track yet...

Hejsan, jag vet inte vad som är felet, jag är slöö, har inget driv eller någonting just nu. Trökigt värre, vart tog all inspiration vägen? Jag borde ha återhämtat mig från skolan och studenten vid det här laget, sover bort halva dagarna osv. Ska man inte bli pigg då? Tydligen inte, får hoppas det blir bättre snart! Och planerna på ett eget företag får jag nog lägga på hyllan ett tag! Är alldeles för långsam med arbetena, jag kan inte vara såhär seg på att slutföra saker!

Jag lider med de kunder som har råkat ut för detta, jag är verkligen ah jag vet inte vad. Sämst kanske jag inte är men jag känner att det tar för lång tid. Vissa kanske tycker det är okej men vissa säket tycker jag är dålig på detta när det står att det inte ska ta någon lång ibland...Åh självförtroendet på botten!

Tror jag behöver åka iväg på något roligt, se något nytt, göra något galet...eller nja inte galet, men något som ger tillbaka mitt självförtroende och drivet, energin och allt. Tänk om man bara kunde trolla så det kom tillbaks bara sådär! Fotar gör jag, men även där känner jag just nu att...Jag har knäppt på allt, jag har inga nya idér, heregud vad händer med mig? Tror jag ska sätta mig ner och läsa, skriva fics och rita en massa manga. Då kanske kommer mitt driv, självförtroende tillbaks! Det var i 2an som jag hade en sån här svacka, vill inte ha det igen kan jag meddela, nej fan nu ska jag leta på en snygg mangabild, börja rita av, bli sur på den, börja om 100ggr och se till att komma över tröskeln! Hoppas ni har det roligare än mig och har många massa roliga planer:)

Är lite sugen på att hoppa, men lite svårt utan en häst;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.