Upps...

Hejsansvejsan, jag är duktig på att blogga eller inte. Jag är för stunden bara hemma en snabbis från sommarstugan och fixar lite grejer sen åker jag ut igen. Bilderna från Folkärna kommer, dvs resten som jag tänker visa. Kanske lite roligare med redigerade bilder än de små och förminskade bilderna som finns i tävlingsarkivet! Har även börjat med nya desingen på hemsidan men utan internet ser jag inte alla förändringar men det är på G alltihopa så håll ut.
Har även hoppat en del hopprep och sett till att få ont i hälsenan igen, jäkla skit, det börjar ju märkas nu att jag har hoppat nästan varje dag och så kan man inte fortsätta bara för man får ont i hälsenan...DAMP! Hade i alla fall en fantastisk dag i förrgår i sommarstugan då det var vindstilla och nästan inte ett moln på himmelen. Ibland har man det bra, undrar om man borde ta och tvinga ut Sara eller Linnea eller någon dit...Äsch vi får se hur det blir. Vi kommer nog åka hem på söndag kanske, beroende på vädret.
Men eftersom jag nu sitter och tjyvar syrrans nya dator utan lov och hon är i för sig inte hemma så ska jag nog inte sitta här för mycket hahaha, har viss förmåga att lämna spår efter mig, vet inte hur, kanske lite historik på saker hon aldrig är inne på?! Nej nu ska jag tvätta mig lite och fräscha upp mig sen ska vi väl åka alldeles strax, ha det bra nu i detta underbara väder så återkommet jag på söndag;)
Arkivbild och jag vill rida:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.