Wihu

Hemma och hej allihopa, fotat på Folkärnas årliga hoppmeeting idag! Sjukt roligt och det regnade inte, rätt nice så att säga. Sitter här och ska försöka få upp bilderna idag, och förhoppningsvis ska det gå fort...
Jag är helt slut i alla fall, tror jag ska ta mig lite mat och vänta på bilderna sen så dags att uppdatera allt och inget känns det som, kan knappt skriva för jag är så trött haha.

Red igår dessutom, det var mysigt, längtar tills nästa gång och snart börjar ridskolan så då har jag två knasponnyer att få igång...två russ dessutom. Jag har inte varit så förtjusta i russ pga lite dåliga upplevelser. Men nu så börjar de ändras. Visserligen tycker jag welshar är lite snyggare av sig, inte att russ inte är snygga, men föredrar ädla hästar eftersom jag har sånna korta ben och inte når direkt så långt haha. Bilderna på mig som kom upp för inte så längesen är på en grov b-ponny, så jag har inga problem med att rida b-ponnyer direkt och jag minskar i vikt så de klagar nog inte...inte för jag väger för mycket men ändå. Nu kurrar magen och huvudet snurrar, ska ladda upp bilderna innan jag visar er bilder här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.