ÄNTLIGEN!

Tar jag studenten! Fi fan så NICE, ni kan bara tänka er vilken känsla, aaah det ska bli SÅHÄR grymt roligt haha. Jag längtar och det blir en sjukt lång dag, upp innan 5, studentfrukost vid 7, fotografering halv 9, betyg och annat prat efter de sen vidare till Grand Hotell för 3 rätters lunch! Efter det blir det utspring - åka flak - parad genom stan - studentbjudning med Linneas familj sen blir det ut på krogen!!!

Hahah jag är lite efter men jag gör min debut på krogen som "vuxen" imorgon antagligen, hihi. Hoppas bara det inte är inträde men wth, borde inte vara det;) Men för att jag ska orka upp imorgon så ska jag sova nu, hoppas er dag imorgon blir SUPER och till er andra som tar studenten, GRATTIS!!!:D

Blire inge bloggning om jag inte får fnatt imorgon natt när jag kommer hem:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.