Ett litet jobb såhär på kvällskvisten

Hejsansvejsan, sitter och redigerar de få men väldigt bra bilerna från det lilla fotouppdraget jag tog åt mig idag. Bilderna blev helt okej tack vare att det var halvmoln och ljuset var jättemjukt och med inställning på livfull så får jag all den kontrast jag behöver till bilderna så jag behöver bara göra en lätt grundredigering och lite uppljusning, förminskning och sen är de färdiga.

Men som alltid blir jag SÅHÄR ridsugen, tur att jag har min lektion imorgon! Annars vet jag inte vad, visserligen ska jag hoppa och om jag får Syren lär det gå lite fort haha. Imorgon ska jag dessutom stressa och stressa lite mer, usch men förhoppningsvis slutar det väl...Börjar med Fuck off:en vid 10, sen håller väl den på tills runt 12, sen vid 13 ska jag möta upp snubben jag nämnde i tidigare inlägg som vill ha lite hjälp angående närbilder och lite allmänt runt fotografering. Ska bli roligt, första någon som verkligen vill ha hjälp så hoppas jag har något att bidra med som är till hjälp för honom!

Efter det ska jag hem en snabbis, slänga i mig lite mat och be pappa skjusta mig till Långshyttan och Brukshotellet för den efterlängtade provfotograferingen med brudparet. Kan ni tänka er att på lördag smäller det, åh det ska bli så roligt, är inte bara nervös över studenten utan också jobbet på lördag! Här kommer en liten sneakpeak på dagens bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.